Hem The Blog by Attefall Okategoriserade Peter Forsberg fanbärare på OS 2010

Peter Forsberg fanbärare på OS 2010

Peter Forsberg fanbärare på OS-invigningen 2010! ”Oerhört kul! En stor ära.” http://bit.ly/aM79Xw #foppa #fanbärare #os #2010


By Magnus Attefall

Peter Forsberg fanbärare på OS-invigningen 2010! ”Oerhört kul! En stor ära.” http://bit.ly/aM79Xw #foppa #fanbärare #os #2010

NOTHING TO SEE HERE

5